The Caribbean Monk Seal
Forrest memulakan pencarian berbahaya yang dipenuhi jerung untuk anjing laut monk Caribbean yang telah pupus. Untuk membuktikan kewujudannya, dia dan kru turun ke perairan dalam di mana mereka bersemuka dengan seekor jerung harimau gergasi.