The Dracula Monkey of Borneo
Forrest kembali ke kepulauan gunung berapi Indonesia untuk mencari Millers Grizzled Langur atau monyet Dracula. Apabila penduduk tempatan beritahu tentang pasar haiwan haram, pencariannya berubah menjadi misi menyelamat.