Extreme Snakes
Ketahui cara inovatif dan sangat fleksibel untuk ular bertahan dalam persekitaran ekstrem Australia dan Afrika. Ketahui ular terpanjang, paling kuat, paling berat, paling berbahaya dan paling berbisa, merentasi dua benua yang membentuknya.