The Real Sharkano
Penyokong jerung dan bintang Shark Week Paul De Gelder membawa pasukan kecil ke pulau terpencil tempat penduduk asli menyembah jerung untuk melihat jika cara mereka berenang dengan jerung mungkin menyimpan rahsia manusia dan jerung hidup damai bersama.