Expedition Files: Blood in the Water
Josh Gates siasat misteri jerung, dari akar alam nyata Jaws hingga jerung harimau yang muntahkan lengan dan bantu selesaikan kes pembunuhan.
Josh Gates menyiasat misteri jerung paling pelik yang pernah diceritakan – daripada inspirasi kehidupan sebenar untuk Jaws hingga kes mengejutkan jerung harimau dalam kurungan yang memuntahkan lengan manusia dan membantu polis menyelesaikan pembunuhan.