The Legendary Cape Lion
Forrest pulang ke Zimbabwe untuk mencari Cape Lion yang misteri, pemangsa besar berbulu hitam. Dia dan kru mengemudi belukar Afrika bertekad untuk mendapatkan bukti DNA, menghadapi ancaman badak sumbu dan kawanan besar singa.