Wild Dubai
Daripada oriks Arab yang boleh bertahan sembilan bulan tanpa minum kepada kodok yang menghabiskan musim panas dalam pasir, ratusan spesies unik menyesuai dengan iklim padang pasir Emiriah yang sukar.