Prețul iubirii
Bill încalcă un tabu al vampirilor atunci când o protejează pe Sookie – și trebuie să plătească un preț mare în consecință. Jason și Amy își încalcă și ei o regulă atunci când răpesc un vampir numit Eddie pentru a-i recolta sângele.