Prima înghițitură
Bill îi întoarce favoarea lui Sookie după ce o salvează de răzbunarea familiei Rattray, vindecând-o cu propriul lui sânge pe chelnerița rănită și lăsând-o, temporar, cu simțuri amplificate.