O înmormântare
Simțindu-se amorțită în urma unei tragedii, Sookie caută un refugiu de cacofonia vocilor interioare a prietenilor și vecinilor ei. După ce se descarcă pe sora lui și după ce îl trântește pe Andy la pământ, Jason se luptă cu simptomele de sevraj.