Necunoscutul
Sookie încearcă să se țină tare după încă o posibilă tragedie, Tara e uimită de schimbarea profundă din Lettie Mae și ia în calcul posibilitatea de a urma aceeași „terapie” după ce își varsă nervii pe Sookie și Sam.