Exorcizări
Revelația dureroasă din copilăria lui Sookie despre unchiul acesteia, Bartlett, îl motivează pe Bill să acționeze. În ciuda scepticismului ei, Tara e de acord să plătească pentru un exorcism care să scoată demonul din Lettie Mae.