Ultima noapte de dragoste
Bill îndeplinește condițiile sentinței tribunalului, deși el și Eric descoperă că transformarea Jessicăi nu iese așa cum se așteptau. Încercând să deslușească misterul celei mai noi viziuni ale sale, Sookie merge la o plăcintărie cu Sam.