Necunoscute și certitudini
Prins într-o postură compromițătoare, Sam împărtășește un secret cu o Sookie sceptică. Crezând că a fost eliberată de demonul ei, Tara sărbătorește cu Lettie Mae – dar o ia razna atunci când descoperă intențiile reale ale lui Miss Jeanette.