O iubire bizară
În toată țara, vampirii au „ieșit din coșciuge” după inventarea sângelui sintetic. În Louisiana, Sookie Stackhouse, o chelneriță cu abilități telepatice, cade sub vraja unui vampir sexy, în vârstă de 173 de ani.