A mea
Dejucați în tentativa lor de a o fermeca pe Sookie, vampirii Malcolm, Liam și Diane se retrag rapid după ce Bill o revendică pe chelneriță. La Merlotte’s, Sam caută un remediu pe termen scurt pentru singurătatea lui.