Aș vrea să-i pese cuiva
Davis pune la cale un remediu pentru nostalgia de după Mardi Gras; Annie ia o decizie pe care Sonny o ia personal; Janette pierde slujba de bucătar; Antoine devine neașteptatul binefăcător al LaDonnei; Colson îi spune lui Albert să evite belelele.