Mardi Gras
În timp ce New Orleans-ul se pregătește de primul Mardi Gras de după Katrina, Albert primește un mesaj deloc vesel de la NOPD. Sonny o lasă pe Annie în voia ei; LaDonna amână să dea veștile proaste.