Fumează pipa păcii
Ultimatumul judecătorului le dă speranțe LaDonnei și lui Toni; Albert ia atitudine și plătește un preț mare pentru asta; Antoine primește o ofertă să cânte la aeroport dar își pierde mentorul; Davis scapă de închisoare.