Rușine, rușine, rușine
Albert îl presează pe consilierul Ron Singleton să redeschidă casele sociale; Davis apelează la muzicienii locali pentru a face un CD de campanie; un fan japonez îi face un bine lui Antoine; Janette gătește pentru niște bucătari faimoși.