O să-mi iau zborul
Preocupările lui Toni pentru Creighton se transformă în furie; Albert și indienii se pregătesc pentru noaptea de Sf. Iosif; Antoine pierde mulți bani la jocurile de noroc; Davis încearcă s-o convingă pe Janette să rămână în oraș.