Apa-i mică, mamă
Toni dă de un fost polițist care-i poate da informații despre Daymo; Davis devine tot mai faimos; Delmond e în turneu iar Antoine are belele; Janette vrea să renunțe la operațiuni; Albert se teme că tribul n-are unde să stea.