Știi ce înseamnă ?
Trombonistul Antoine Batiste cântă în timpul primei brassband din New Orleans de după Uraganul Katrina. Concertul îl face să se reîntâlnească cu fosta sa soție, LaDonna, care are un bar local, dar locuiește la Baton Rouge cu copiii și soțul.