Canal Street
În timp ce Antoine merge la Baton Rouge ca să-și vadă fiii, LaDonna și Toni au un caz de confuzie de identitate la New Orleans; Sonny cântă în Texas, lăsând-o pe Annie acasă; Albert acceptă invitația la masă făcută de mătușa lui Darius, Lula.