Beverly are un meci mare și presiunea crește. După banchet, Spencer încearcă să îmbunătățească lucrurile la Beverly și Crenshaw. Billy încearcă să adune echipa pentru o victorie, dar aceasta ar putea fi incompatibilă cu corectitudinea.