Spencer James e vedetă de fotbal american și elev de 10 la liceul South Crenshaw. El e recrutat de Billy Baker, antrenor la liceul Beverly. Lui Spencer îi e greu să decidă să se mute, dar mama și prietena lui cea mai bună îl conving să nu rateze ocazia.