Întoarcerea tatălui lui Layla, un mogul muzical, îi dă lui Spencer ocazia perfectă pentru a-i ajuta pe cei din Crenshaw și a se reuni cu o Coop distantă. Intențiile lui sunt amenințate de afilierea ei cu gașca. Billy, Jordan și Asher merg in Malibu.