Lumile lui Spencer se ciocnesc de ziua lui, în Beverly Hills. Laolaltă, familiile disfuncționale și un invitat-surpriză duc la dezastru. Olivia și Jordan află un indiciu despre tatăl lor. Coop și Patience încearcă să-și definească noua relație.