Spencer află motivul real pentru plecarea tatălui său în copilăria sa și este devastat de adevăr. Billy are de-a face cu consecințele deciziilor luate în trecut, iar Coop încearcă să oprească un plan pus chiar de ea în mișcare, cu consecințe tragice.