Pe val după trei meciuri câștigate la rând, Spencer e sedus de viața bună din Beverly Hills, ceea ce duce la o aventură neașteptată cu Asher. Între timp, Coop e sedusă de altă viață, cea într-o gașcă, și tot ce-i oferă aceasta.