La un banchet exploziv, prieteniile sunt puse la încercare atunci când deciziile lui Spencer duc la o avalanșă care schimbă drastic mai multe vieți. Billy petrece niște timp cu Grace. Coop își dă seama că scoaterea lui Shawn din gașcă o s-o coste.