Spencer vrea să evite greșelile trecutului în relația cu Layla, iar Olivia se chinuie cu dependența. Billy îi dezvăluie Laurei ceva ce a făcut pentru a-și proteja familia, iar Coop are emoții conflictuale înainte să se întâlnească cu tatăl ei.