Spencer și Jordan petrec o zi în Crenshaw, unde vedeta din Beverly Hills Jordan află cum e viața pe bune în South Central LA. Billy se luptă cu identitatea lui ca tată, iar Olivia și Layla lucrează la prietenia lor. Coop le spune părinților că este gay.