În timp ce încearcă să le facă pe toate, pe teren și în afara lui, Spencer descoperă rapid că regulile de la Crenshaw nu se aplică în Beverly Hills. Și Coop e forțată să învețe reguli noi, acum că efectul de protecție al lui Spencer a dispărut.