Căpitanul Bill nu se grăbește
E o aventură cu pirați pe mări. Echipajul băiatului-căpitan Cap'n Bill a fost răpit de Boolooroo iar Dorothy și prietenii ei trebuie să pornească în salvarea mateloților.