Nu mergeţi pe drumul de cărămizi galbene
În timp ce Dorothy și prietenii ei sunt în afara explorării drumului mai puțin călătorit Nome regele transportă magic regina Ozma și Emerald Castelul său în regatul său subteran astfel încât el poate domina peste el.