Foarte previzibil
Vrăjitorul inventează un dispozitiv magic de prezis viitorul. Dorothy simte că totul a devenit prea previzibil. Wilhelmina reușește să fure dispozitivul. Trebuie să devii atât de imprevizibil încât să suprasoliciți dispozitivul magic.