Suratele vrăjitoare
Când Sisterhood of the Witch descoperă că Vrăjitoarea Răutății și-a pierdut puterile o vrăjitoare rivală își preia castelul și acum Witched Witch trebuie să recruteze Vrăjitorul pentru a-și recâștiga controlul asupra castelului.