Furtul comorilor
Ozma pleacă într-o călătorie. Dorothy și prietenii săi trebuie să îngrijească castelul. Vrăjitoarea răutăcioasă vrea să fure puternica magie a lui Ozma. Wizard încearcă să o ajute. Vrăjitoarea îi trădează pe Dorothy și pe prietenii săi.