Fără aripi
După ce Wilhelmina a eșuat pentru ultima oară Frank și Lyman sunt dezbrăcați de aripi și înlocuiți. Între timp aripile lor se atașează de Lion și Sperietoarea. Dorothy trebuie să facă lucrurile bine sau Frank și Lyman sunt Wingmen No More.