Sir Hocus de Pocus
Când legendarul cavaler Sir Hokus ajunge în Oz, Dorothy încearcă să-l ajute să-și găsească o aventură. Dar Sir Hokus e cam bătrân, iar Dorothy trebuie să salveze și tărâmul Oz dar și pe bătrânul cavaler de o armată de statui furioase.