Cine e vrăjitoarea şefă ?
Acum că Vrăjitoarea cea rea și-a pierdut puterile ea apelează la Wilhelmina sperând că nepoțica ei o va ajuta să-și recupereze magia malefică. Între timp Dorothy și prietenii ei îl ajută pe Vrăjitor să se obișnuiască cu noile lui puteri magice.