Şcoala piticilor
Dorothy deschide o școală primară pentru pitici. Frank și Lyman se satură să mai fie tratați ca niște ”creiere de banană” şi încearcă să participe la lecții. Sperietoare de Ciori este surprins când descoperă un pitic care îi seamănă leit.