Cowboy-ul
În timp ce Rabbit se apropie tot mai mult de Carrie și de Lucas, Carrie se duce la spital să-și ia familia și să fugă împreună din oraș. Kai o inițiază pe Rebecca în domeniul afacerilor și îl anunță pe Lucas că a avut o aventură cu nepoata lui.