Ostaticii
Acoperirea lui Lucas e amenințată atunci când Carrie, din dorința de a se proteja pe sine și pe familia sa, decide să-l dea pe mâna lui Rabbit. Între timp, un jaf la o farmacie se transformă într-o adevărată criză cu ostatici la liceul local.