Vom trăi veșnic
Carrie îl presează pe Lucas să renunțe la trecutul lui, chiar dacă Gordon devine tot mai nerăbdător să-l descopere pe al ei. Alungată din comunitatea Amish, Rebecca îl roagă pe Proctor să-i ofere un nou început în Banshee.