Nebunia
Amintindu-și de ședințele de terapie din închisoare, care i-au alimentat ura pentru Rabbit, și, în același timp, fiind presat de Xavier și de ancheta desfășurată de FBI pentru un caz de răpire, Lucas ia o decizie care va schimba destinele tuturor.