Șeful cel nou
La cazinoul Kinaho Moon, condus de liderul de trib Benjamin Longshadow și de fiul său, Alex, se pune la cale un meci de arte marțiale mixte. Investitorii din Banshee se așteaptă la profituri uriașe.