Omul-Păianjen: Niciun drum spre casă
Atunci când identitatea secretă a lui Peter Parker e dezvăluită, el apelează la Doctor Strange pentru a face lumea să uite că el e Spider-Man.
Când identitatea secretă a lui Peter Parker e dezvăluită, el îi cere ajutorul lui Doctor Strange, ca să facă lumea să uite că e Omul-Păianjen. Dar vraja nu merge bine, distruge multiversul și aduce răufăcători care ar putea distruge lumea.