Omul-Păianjen: Departe de casă
Peter Parker pleacă alături de colegii lui de clasă într-o călătorie prin Europa. Deși Peter vrea să-și lase identitatea de supererou acasă, Nick Fury îi cere ajutorul când creaturile celor patru elemente fundamentale provoacă haos.